Acționează inteligent

Datorită sistemului inovativ de recunoaștere al cardurilor, bazat pe ultimele tehnologii, ai posibilitatea de folosire a propriilor carduri de control acces. Angajatul scanează cardul, sistemul îl recunoaște și în doar o secundă se vor afișa pe ecran toate drepturile acestuia.

Platforma Software

Când cineva efectuează o tranzacție la automat, aceasta ajunge în cloud – o platformă intuitivă care stochează datele și le pune la dispoziție într-un format prietenos și ușor de utilizat. Disponibilă de pe orice dispozitiv smart, aplicația OptiVEND oferă acces nelimitat la toate informațiile.

Colectarea datelor se realizează în timp real. Platforma permite generarea de rapoarte specifice, care suportă multiple configurări sau filtrări ale informațiilor afișate, toate acestea cu opțiunea de export în excel.

Consumul responsabil

Softul permite controlul consumurilor și stocurilor prin posibilitatea limitării acestora per angajat, la un anumit produs, pe o perioadă definită de timp. OptiVEND duce totodată la schimbarea obiceiurilor comportamentale ale angajaților dumneavoastră ajungând să vorbim în timp despre un consum responsabil.

Tehnologie de ultimă generație

Automatele OptiVEND soluționează problema stocurilor și distribuirii produselor. Angajații au acces oricând la cele necesare, în limitele impuse de tine, iar tu vei beneficia de rapoarte personalizate și date în timp real, fiind mereu la curent cu situația stocurilor.

Schimbarea începe acum

Te așteptăm să discutăm despre viziunile pe care le ai și să adaptăm automatele pentru necesitățile tale. În plus, îți oferim o lună gratuită de încercare pentru a te convinge de eficiența sistemelor noastre.

Contactează-ne